Sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yapan Koca "Aşı programında yeni gruba geçiyoruz. Aşısı sisteme tanımlanmış olan vatandaşlarımız 60 yaş üzeri vatandaşlarımız eşleri ile birlikte randevu alarak aşılarını olabilecekler. Ayrıca bazı risk grupları da programa dahil edildi." ifadelerine yer verdi.
Aşı programında yeni gruba geçiyoruz. Aşısı sisteme tanımlanmış olan vatandaşlarımız 60 yaş üzeri vatandaşlarımız eşleri ile birlikte randevu alarak aşılarını olabilecekler. Ayrıca bazı risk grupları da programa dahil edildi.
— Dr. Fahrettin Koca (@drfahrettinkoca) March 27, 2021




Malatya’da yapımı süren 300 yataklı devlet hastanesi 2022’de hizmete girecek