Sosyal medya hesabından kısıtlama ve tedbirlere uymaya devam etme çağrısını yineleyen Bakan Koca şu ifadeleri kullandı:
"Bursa, Konya, Kayseri ve Tekirdağ illerimizde salgının seyri ile ilgili tedbirleri ele aldık. Günlük vaka sayıları düşmeye devam ediyor. Kısıtlama ve tedbirlere uyum netice veriyor. Mücadeleye ısrarla devam edelim."




Malatya’da yapımı süren 300 yataklı devlet hastanesi 2022’de hizmete girecek